Belangrijke informatie Coronavirus


Winkelbezoek

Voor de veiligheid van u en van onze medewerkers hebben wij de volgende maatregelen getroffen:

  • Als medewerkers klachten krijgen, blijven zij thuis. Wij vragen u hetzelfde te doen.
  • Wij maken met regelmaat deurknoppen, pinautomaten en andere zaken welke vaak aangeraakt worden schoon.
  • Wij willen u vragen om met PIN te betalen en niet met contant geld om zo handcontact te vermijden.
  • Bezoekt u momenteel liever geen winkels, dan kunt u ook via de telefoon of mail uw bestelling doen. Een afspraak buiten de openingstijden is ook mogelijk.

Leveringen en levertijden

Onze bezorgers nemen extra hygiƫne maatregelen in acht. Mocht u of 1 van uw gezinsleden klachten hebben, wilt u dit dan melden bij het maken van de leverafspraak? Dan kunnen we samen bekijken hoe de levering gaat plaatsvinden.

Wij houden nauw contact met onze leveranciers om de levertijden te bewaken. Echter vragen wij u tijdens deze periode rekening te houden met een iets langere levertijd dan u in eerste instantie is aangegeven. Artikelen uit voorraad kunnen natuurlijk wel direct uitgeleverd worden.

Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip.

Hartelijke groeten, Team SENZO LIVING